London #1

Po pristanku v Lutonu mi je uspelo ujeti transfer do Golders greena. Na avtobusu so zelo informativni glede varnostnih ukrepov in postaj na katerih voznik ustavlja. Tako da praktično ne moreš zgrešiti. Tudi nasploh je javni prevoz zelo dobro označen, tako da tudi začetniki-popotniki nimamo nobenih težav. Ustavila sem se v najbližjem Starbucksu, spila največjo možno kavo (pol litra, direkt v žilo!), si malo odpočila,  nato pa sem krenila s podzemno proti British museum-u, kjer sem se zadržala dve uri, lahko bi se pa cel dan. Gre za res ogromen muzej, najbolj so me pritegnile arheološke izkopanine, zgodovina keša, ur ipd. S podzemno sem se odpeljala do King’s cross postaje, kjer sem si pač morala pogledat peron 9 3/4 (Harry Potter scena). Medtem sva se s Katjo že slišali prek telefona in se pol ure kasneje srečali v Camden Townu. Tam sem končno začutila lakoto in žejo, oboje učinkovito pogasila, ter se skupaj odpravili v Katjino stanovanje. Zdaj sem primerno utrujena in komaj čakam, da se zvrnem v posteljo.
Evo ga, prvi selfič. 🙂

image

Leave a Reply

