London #3

Ajme, moje kratke nožice so ga danes nadrapale še bolj kot včeraj.
Medtem, ko sem še smrčala, je Katja potiho vstala in odpotovala v Slovenijo, jaz pa sem zaštartala kmalu po sedmi uri zjutraj. Z busom in kasneje z metrojem sem prispela v Southwark, od koder se praktično vso pot ob Temzi pojavljajo zanimivosti: znameniti Millenium brisge – brv za pešce, katedrala sv. Pavla, Starbucks :),  Globe theater in London bridge. Ogromna nova stolpnica Shard tower, glomazna, da sem si skoraj zlomila vrat pri fotografiranju.
Židane volje sem pol ure skakljala naokrog in iskala London Dungeon, grozljive temnice tega mesta, pa jih nekako nisem našla. Šele nato sem dojela, da so očitno ječe prestavili na drugo stran centra, k London eye-u. Odločila sem se nadaljevati naprej proti vzhodu, temnice pa sem si pustila za zaključek.
Tower bridge se je videl že od daleč in je res poseben most. Poleg njega stoji fascinantna utrdba Tower of London in tu se, vsaj tako se mi je zdelo, začne bolj poslovni del Londona. Ogledala sem si znamenitega Gherkina in nekaj glomaznih sosednjih stolpnic ter se spravila do najbližje podzemne železnice.
Ker si včeraj nisem mogla ogledati,  se si pač danes – Houses of Parliament!  Zopet avdio turneja. Veljajo najmanj tako strogi varnostni ukrepi kot na letališčih: vse stvari, ki jih imaš pri sebi, daš na pladenj, ta gre pod skener, fotografiranje v glavnem odpade – gre pa za zares fascinanten ogled. Zanimivo je bilo tudi, da je v tistem času potekala ravno poroka mladega para, zato sem jo v “športno-elegantnem” softshellu in teniskah hitro podurhala mimo.
Kako uro sem se motala naokrog in iskala wi-fi valove,  ker se na pamet nikakor nisem spomnila kje bi bil London Dungeon. Če ne s kavo, me z internetom reši Starbucks. Sploh ne upam pogledati koliko denarja sem do sedaj vrgla za kofe.
London Dungeon – nekajkrat sem se tako ustrašila, da sem kar zakrulila od strahu. Sicer pa je zanimiva in tudi kar precej dolga predstava (okrog 90min). Najbolj smešno je bilo na koncu, ko so simulirali obešanje in nas presenetili s prostim padom. Ko sem se videla na fotografiji najprej nisem mogla verjet, da sem sposobna take grimase.
Želodec je bil spet prazen in odločila sem se za tradicionalen britanski fast food: fish & chips. Vsak, še tako masten burek, je prav nizkokaloričen v primerjavi s tem. Prav začutila sem, kako sem se zredila za kilogram. Tudi kar se okusa tiče bi lahko mirno izpustila to izkušnjo. Za konec sem ae odpravila v Regent’s Park, ki predstavlja še eno oazo miru s čapljami, račkami, labodi in pendolini, ki ležerno plavajo v jezeru.
Mrtvo utrujena grem spat, jutri zgodaj zjutraj se namreč poslovim od Londona in že krenem proti Irski.

image

Leave a Reply

