Shannon – Ennis

Ravnokar v Ennisu pijem kavo, sendvič sem že zmlatila, obenem pa se tepem po glavi, ker sem pozabila na dejstvo, da je nedelja in je večina restavracij zaprtih, ter da sem pozabila zamenjati preostanek funtov v evre.
Na letališču sem si izposodila avto, dobila sem čisto novega VW Polo-ta, ki je krasen za vozit. Težko se bo spraviti nazaj v Twingota…
Ko se še usedla v avto, je bila prva reakcija “Ne, ne, ne, ne bo šlo, ni šans.” Potem sem se spomnila, da sem popolnoma zavarovana 🙂 in speljala s parkirišča,  naprej je pa kar šlo. Škoda edino,  da na avtu ni nikjer na veliko napisano, da je avto rentan, ker bi me morda potem še kdo toleriral. Navigacija super dela.
Prispela sem v najbližje mestece Ennis, kjer sem šla malo pogledat za hrano ipd. Seveda veselo dežuje in dvakrat v treh minutah mi je obrnilo dežnik. Folk tukaj ne uporablja dežnikov, postaja mi jasno zakaj. 🙂
Poskusila bom narediti kako fotografijo, potem pa se bom počasi odpravila naprej.

Leave a Reply

