London #4

Pristali smo menda 20min pred predvideno uro, ne vem zakaj, ker sem spala. Primanjkljaj spanca je uradno potrjen, v Shannonu se je bolj slabo spalo. 🙂 Natankala sem se z izdatno dozo kavr in odšibala s transferjem do Old streeta. Vreme je bilo preprosto prelepo, da bi ga zabila nekje v stavbi.  Obiskala sem Greenwich in skakala iz gmt+0 na gmt+1, si od zunaj ogledala observatorij, s hribčka pa se je odprl tudi pogled na pregrešno grdo dvorano (O2? Ne vem na pamet), tisto ki izgleda kot gigantski ježek. Res je grda.
Spomnila sem se, da si nisem ogledala National history museum, zato sem takoj odletela na drugo stran centra, kar mi je vzelo toliko časa,  da je bilo že smešno.  Vseeno sem prišla pravočasno,  da sem si lahko ogledala dinozavre, morske živali ipd.; lep muzej je. Šla sem še nekaj pojest, malo vandrala naokoli in dan je minil.  Sedaj sem že v Lutonu, kjer zgrožena ugotavljam, da so vsi najboljši kotički za spanec in polnjenje telefona zasedeni. Danes testiram kako se spi v stilu konja – stoje. 🙂 Se hecam, bom kar enga tipa tam spodila stran in se naselila v njegov kot. Po Darwinu – je treba preživet!

image

Leave a Reply

