Back to blog.

Na začetku sem se odločila, da bo moj blog namenjen izključno potovanjem, saj lahko preko bloganja domačim ali prijateljem sporočam kaj dogaja. Pete sicer zelo močno srbijo, tudi destinacija je v grobem že izbrana, vendar je moje naslednje popotovanje zaenkrat prestavljeno. Kar mi pa ne bo preprečilo, da opišem kak dnevni izlet,  še posebno v zadnjih mesecih, ko večino prostega časa prebijem na kolesu.
Jambrala bom predvsem o razbolelem kolenu, prestrmih in predolgih vzponih, padcih med kolesarjenjem ali na mestu, o preveč lepi pokrajini, morda pade kakšna beseda na vzdrževanje in posodabljanje opreme, o pitju kave v kavarnah na poti… Ker bom večinoma pisala preko aplikacije na telefonu, se bodo prav gotovo pojavljale takšne in drugačne slovnične napake (autocorrect ipd.) – pa brez zamere.
Prva večja kolesarska tura se mi obeta že v nedeljo, 30.8. Več o njej pa v naslednji objavi.

Leave a Reply

