Ich mag Deutsche Sprache.

Včeraj sem preživela svoj prvi dan v pisarni in moram reči, da sem bila ob petih popoldne izčrpana. Začetki pri kateremkoli poklicu so vedno zahtevni in tudi tu ni izjeme. Poleg strokovnega dela naj dodam še to, da je vsak priročnik in pisarna nasploh v nemškem jeziku, ne prizanašata mi niti operacijski sistem na računalniku (auf deutsch, bitte) niti program v katerem delam. Včeraj je bil res kar malo pasji dan. K sreči smo se po službi z dvema sodelavcema (Slovencem in Grkom) žejno spravili vsak na svoj Union in čebljali do noči.
Danes lahko rečem, da mi je vsaj malenkost lažje, malo pripomore aklimatizacija in predvsem to, da se lahko hitro priučim računalniških programov. Ekipa je dobra in nimam nobenih pripomb. Godrnjam v glavnem zato, ker imam ob koncu dneva glavo tako zasičeno z nemškimi izrazi, da se mi kar blede. Ampak sčasoma bo tudi to minilo.
Popoldne sem se odpeljala do trgovine, ki je, kot nalašč, na vrhu hriba. Je majhna, toda dobro založena. Dobre volje sem se odpeljala nazaj proti stanovanju in vestno upoštevala nasvet, da se je bolje peljati neprivezan. V primeru da te zanese proti robu ceste imaš tako še možnost da izkočiš iz avtomobila. Ograj namreč ponekod ni, kar pa ne pomeni, da tudi ni prepada. Malo za šalo, malo zares.

Leave a Reply

