Life update.

Sto stvari se je zgodilo od zadnje objave. Naj grem kar po vrsti.

  • Zadnji dan v pisarni sem zaključila s svojim delom, pustila navodila
    in zahvalo sodelavcu in s svetlobno hitrostjo spakirala stvari in se odpravila domov. Snežilo je čedalje bolj in bila sem že malo zaskrbljena, ali bom z avtom (brez snežnih verig) preplezala vse tiste hribe. Pot domov je bila precej bolj prijetna in hitrejša. Z izjemo malice/tankanja/WCja v Kufsteinu se nisem ustavljala in ob 22:30 sem že prispela v domači kraj.
  • Smučala nisem nič. Popoldneve sem preprosto izkoriščala za polnjenje baterij.
  • Ugotovila sem, da bolj kot se pozanimam za malenkosti, manj so mi stvari jasne. K sreči ni tako veliko papirologije, vendar je slovenska davčna zakonodaja res vredna študiranja. V veliko pomoč so mi blog in komentarji v zapisih, ki se ukvarjajo predvsem s to problematiko.
  • Zaradi težavic z zasedenostjo stanovanj ter urejanjem premnogokaterih zadev, sem se odločila, da se vrnem domov in se preselim v Avstrijo šele v drugem tednu februarja.
  • Testna faza v podjetju se je zaključila. Obojestransko smo se strinjali, da bomo sodelovali še naprej, zato smo podpisali pogodbo. 🙂
  • V soboto sem ga že žurala z družbo. Proti jutru nas je varnostnik prijazno opomnil naj gremo že domov.
  • Dneve doma preživljam tudi ob pisanju seznama kaj vse moram kupiti oz. odpeljati s seboj. Nekaj dni sem celo intenzivno razmišljala o nakupu večjega avtomobila, saj mi  vsega res ne bo uspelo zbasati v Twingiča.
  • Leto 2016 bo vsekakor drugačno kot so bila leta poprej. V trenutku slabosti sem se odpeljala v trgovino s kolesarsko opremo in kupila zimska kolesarska oblačila. Navdušena sem nad sodobnimi materiali! Kratke relacije sem tako brez večjih problemov opravljala tudi pri -4°C. Jaz se izredno veselim naslednje investicije v športno opremo, moja denarnica pa precej manj.
  • Nujno moram posvetiti več časa učenju nemškega jezika.
  • Nujno moram na kakšno enodnevno smuko.

 

DSC_0021.JPG
Nima vsaka pisarna takega pogleda na visokogorje.

 

Leave a Reply

