Za nosom.

Že pet minut mežikam v škatlo z živili in kar ne morem verjeti, da sem s seboj  pozabila vzeti liter mleka (ob nedeljah so trgovine v AT zaprte). Mleko je namreč tisti spodnji, največji del moje prehranske piramide. Mlečni riž, zdrob, kosmiči z mlekom, čokolino, smoothie z mlekom, kava z mlekom…ajoj, kava z mlekom. Jutri zjutraj bo na sporedu črna kava. Bljak.
Če izvzamem, da sem pozabila na hrano za večerjo in zajtrk, se lahko pohvalim, da mi je uspelo natlačiti v avto večino (seveda ne vseh) stvari, ki jih bom potrebovala v naslednjih mesecih tu v Schroecknu.
Pot je bila tokrat bistveno bolj prijetna, saj sem se je lotila drugače: namesto da bi pri Rosenheimu zavila proti Kufsteinu in nadaljevala čez Innsbruck, sem podaljšala pot po Nemčiji čez Bad Toelz in Garmisch-Partenkirchen. V Garmischu je bil center tega mesta zaprt zaradi prireditve – svetovnega pokala v ženskem smučanju in strahotno mi je žal, da si nisem mogla ogledati tekme ali nafehtati kak avtogram.
Takoj za mejo sem se ustavila na črpalki in nadaljevala proti Reutte. Tam se je spet kot fatamorgana prikazal Mcdonald’s in sledila je kraljevska nedeljska južna (haha). Sledila je ura prijetne vožnje in postopnega dvigovanja med hribe in prispela sem na cilj. Ko sem se peljala skozi eno od vasi mi je navdušeno pomahal možakar, za katerega predvidevam, da je bil Slovenec. Lep pozdrav nazaj, prijazna duša! Na Koroških smučiščih kar mrgoli Slovencev, tu pa jih je malo oz. skoraj nič.
V Schroecknu je snega še vedno precej,  ceste pa so popolnoma očiščene in suhe. Opazila sem celo, da ena od smučarskih poti z bližnjega smučišča vodi direktno v to vas in lahko očitno prismučam do stanovanja. Super! Do smučišča vozi skibus in v trenutnih razmerah ne potrebuje več kot pet minut, da dostavi smučarje do prvih prog.
Jaz pa sem še vedno potrebovala nekaj več kot osem ur vožnje, vendar je za to krivo tudi dejstvo, da se na avtocesti zaradi obteženosti nisem peljala hitreje od 115km/h.
Jutri me čaka prvi pravi delovni dan in po (pre)dolgem času bom spet lahko bentila čez prekratke vikende in predolge ponedeljke. Wiii! 🙂

Leave a Reply

