Moj boj.

Moj prvi delovni dan je minil, ni bil ravno najlažji dan v mojem življenju. Toda časa za samopomilovanje ni bilo, saj smo s sodelavcema večer začeli ob pivu (in predstavitvi krajev iz katerih prihajamo 🙂 ), nato pa smo se odpravili na prireditev v središču vasi. Tam je potekalo tekmovanje v veleslalomu z lesenimi smučmi.

To so smuči, ki so narejene iz lamel vinskega soda, tako da si lahko kar predstavljate kakšen karving se je obetal, haha.

DSC_0066
Smučarska oprema.

Seveda se nas je trojica sprva udeležila prireditve izključno v vlogi gledalcev, malce kasneje pa smo že bili na vrhu hriba, kjer so nam pripeli smuči in nestrpno čakali na spust. Kozolci, ki s(m)o jih tekmovalci delali, so bili res neverjetni. Neverjetno je bilo tudi to, da se s takimi smučmi izjemno hitro pade tudi, ko samo stojiš pri miru na startu. Sploh ne vem kako mi je to uspelo.

DSC_0069Pognala sem se s starta. Šibam z lesenim kolom v roki, se več peljem po tazadnji kot po smučeh. Vmes se je bilo še treba ustaviti na šnopcu (to je bil pa Šnopc z veliko začetnico, po grlu je žgalo do jutra. Verjetno nekaj na osnovi bencina.), nato pa sem morala nadaljevati z vijuganjem. Ne vem kaj mi je bilo bolj smešno – to, da vsakih pet metrov padem in se še med drsanjem borbeno poganjam z lesenim kolom ali komentatorjevo navdušeno rohnenje v mikrofon, da prihaja v cilj tekmovalka iz Slovenije, ki je naslednica Tine Maze. Nekaj je že moralo biti na tem – uvrstila sem se na deseto mesto in za nagrado dobila čepico. 🙂

Malo smo se še podružili pod šotorom (na srečo je padal dež, ne upam si pomisliti kako bi smučali, če bi bila proga poledenela…), nato pa se odpravili naprej. S pomočjo snežnih verig, lopatke, lesenega kola in dvigalke smo rešili avto snežnega objema, kar smo morali proslaviti z rundami piva, encijana, piva, jegra ter plesom do pozne noči. Všeč so mi ponedeljkove žurke. 🙂

Leave a Reply

