Vollgas!

Vollgas je moja nova najljubša nemška beseda (katera je bila pa prej? Ne vem, najbrž nobena), ki seveda pomeni “ful gas”. 🙂

Po kratki, a brutalni sobotni smuki nekoliko izven urejenih smučarskih prog, salti in potem, ko mi je (spet) ogabno škrtnilo v kolenu, sem končno dobila priložnost in pobegnila v Dornbirn po hrano. Veliko hrane. IMG_20160220_105808411.jpg

Dornbirn je manjše mesto z okrog 50 tisoč prebivalci. Severnovzhodnemu Vorarlbergu služi kot oaza sredi puščave. Ker pa je tokrat intenzivno deževalo, nisem imela volje raziskovati mesta ali pa podaljšati izlet do Bodenskega jezera in Bregenza. Zato sem se obrnila nazaj proti Schröcken-u.

Med tednom mi je enkrat celo uspelo pred garažo postaviti kolo na trenažer in odvrteti nekaj tako želenih minut. Seveda komaj čakam, da se ceste osušijo in odpeljem kak klanec, vendar glede na skoraj vsakodnevno sneženje, bom ta dan čakala še najmanj dva meseca.

351251.jpg

V kolesarskih čevljih sem se vrnila v stanovanje, kar pomeni cca. 10 m hoje po dvorišču. Naslednji dan sem opazila, da so kovinski deli na podplatu popolnoma zarjaveli. Vse vozne in pohodne površine izdatno solijo, tako da bo Twingo do poletja najverjetneje povsem zgnil. 😛

Nedeljo sem posvetila regeneraciji jeter po sobotnem (že skoraj tradicionalnem) klepetanju ob dobri pijači; čiščenju stanovanja in pranju oblačil. Predstavljam primer ekstremnega inženirstva.

IMG_20160221_135528060.jpg

Predvidevam, da bomo jutri kislih obrazov sedeli v pisarni in skušali ignorirati sonce, ki nas bo žgalo v vratove. Snežne nevihte čez vikend in sončni ponedeljki bodo tu očitno standard. Mrš.

montag.jpg

Še zanimiva zgodbica – sodelavec mora službeno v Lech. Ker je direktna pot do Lecha zaradi nevarnosti plazov prekinjena do maja, za drugo pot pa bi porabil kar dve uri več (v eno smer), bo v Lech odšel kar s snowboardom. Baje to ni nič nenavadnega, že kar nekaj biznisa se je sklenilo v smučarskem kombinezonu. Vollgas!

Leave a Reply

