Smučaj z mano

Za mano je teden splošnega godrnjanja. Če vsem tegobam, ki navadno prežijo na mladega inženirja, prištejem še nenehno slabšanje vremena, dobim godrnjalo. Godrnjali smo vsi po vrsti. Ko pa sem v soboto zjutraj res zgodaj vstala in se odpravila na smučišče, da ujamem še kaj nedotaknjenega snega, me je tam namesto sonca pričakala sivina in po nebu nabrazdani težki oblaki, namesto snega pa nekaj kar je spominjalo na pire krompir. In mene je razneslo.

Kaj je res tako težko izdelati pravilno vremensko napoved za naslednjih 12 ur? Ne zahtevam 25-dnevne vremenske napovedi. Ampak samo zanima me, kaj se bo naslednji dan dogajalo z vremenom. Samo to.

Okej, naredila sem nekaj obupanih poskusov, da bi se kvalitetno nasmučala, vendar je bila vidljivost zaradi sivine povsem na psu. Tečna sem se usedla na skibus, odpeljala do stanovanja, se preoblekla in se odpeljala v Dornbirn. Privoščila sem si nakup tako želene gopro kamere in slaba volja je bila pozabljena. 🙂

Turnejo čez Dornbirn sem potegnila do Bregenza, oziroma prav do Bodenskega jezera.

IMG_20160312_181927468.jpg

Tam sem si ogledala del tega majhnega mesta, veter ob jezeru me je prepihal do kosti, pogled na staro arhitekturo pa navdušil. Ogledala sem si znano gledališče na prostem – Seebühne, ki slovi po gigantski sceni, katero zamenjajo vsaki dve leti. Vem tudi, kako bo izgledala naslednja. 🙂

Ava 100%
Ava 100%

Tudi betonska skulptura Porsche Carrere me ni pustila ravnodušne. 🙂

IMG_20160313_172319

Danes zjutraj sem se zbudila v sončnem vremenu in treba je bilo kar se da hitro oditi na smučišče in preizkusiti novo športno kamero. Izkoristila sem tri ure sonca, potem pa je prišel oblak in nekoliko pokvaril zabavo. V glavnem – moj prvi posnetek z gopro kamero, frišno otečeno koleno in noro vreme – to je povzetek današnjega dne. Vabim te na smuko! 🙂

Leave a Reply

