Eurobike 2016

Obiskala sem kolesarska nebesa – sejem Eurobike v nemškem Friedrichshafnu.

Ob osmih zjutraj nisem niti vedela ali bi vstala ali bi še eno rundo odspala, čez nekaj uric pa sem hodila od parkirišča proti prizorišču s približno tako brzino, kot modna navdušenka v trgovino z oblačili.

Sejem je bil razdeljen na več delov – od kulinarike, potovanj pa do koles, kolesarskih delov, kolesarskih oblačil in pripomočkov ter prehrane. Zunaj so potekale različne aktivnosti – tekmovanja, testi in promocije. Nemudoma sem se zapodila proti kolesom in delom, saj sem pred dnevi zelo žalostna ugotovila, da imam močno zvita oba obroča na mojem Bianchiju, posledično imam težave z menjalnikom. V tej fazi ne vem kaj bolj boli – moja denarnica ali moje srce.

Če se samo omejim na obroče, je ponudba tako široka (in tako draga :P), da sem kmalu obupala. Znani, manj znani, butični proizvajalci, popolnoma ročna izdelava, kar hočeš. Izjemno so se razpasla električna kolesa, ponudba je res bogata. Cestnih koles toliko, da se je delalo blato. Pravzaprav me je le preobilica vsega varovala pred tem, da bi naredila kaj blesavega in šla v nakup novega kolesa. Namreč izbrati kolo bi bilo popolnoma nemogoče.

DSC_0137

DSC_0139

DSC_0144

DSC_0145

DSC_0171

DSC_0170

DSC_0167

DSC_0165

Res pa je tudi, da je bolj malo proizvajalcev dejansko prodajalo svoje izdelke, večinoma je šlo za predstavitev. Zato novih poletnih in zimskih rokavic nisem dobila, sem pa preizkusila nekaj modelov in imam dobre informacije, kaj se sploh lahko kupi.

Kadarkoli vidim razstavne modele Bianchija, se tam zadržim najdlje. Sama pri sebi sem zadovoljno brundala, ko sem vsako krmilo malce potipala, pogladila, nagovorila (“Enkrat boš moj, veš?”) in srečno ugotovila, da je nov dizajn še malo boljši in lepši. Pobje znajo narediti bicikel.

IMG_20160904_131853

DSC_0164

DSC_0162

DSC_0161

Popolnoma psihološko nepripravljeno me je dobila postaja s Colnagovimi kolesi. Gre za prestižno znamko, ki ti res zapre sapo. Morda na fotografijah delujejo nekoliko preveč običajno, v živo pa se resnično opazi kvaliteta izdelave. Samo okvir vas lahko stane 6000$, sestavljeno kolo pa tudi do 16000$. Zato sem si vzela čas in si jih natančno ogledovala, zraven pa tudi malo sanjarila.

DSC_0146

DSC_0152

DSC_0155

DSC_0156

Sejem je bil res poslastica za oči, sem pa pogrešala (ali zgrešila?) nekaj znanih vrhunskih znamk koles in kolesarskih oblačil (Cervelo, Trek, De Rosa? Rapha, Assos, Le Col?). No, v bistvu še sreča. Tako sem sejem zadovoljno zapustila le s čistilom in loščilom za okvir.

Leave a Reply

