Nekaj o tukajšnji visoki modi

Imela sem na voljo natanko 40 minut, da se uredim tako, da bom izgledala kot človek. Kot človek, ki gre na svojo prvo pravo službeno silvestrsko večerjo. Na večerjo, na kateri se bomo družili še z bratskim (ali bolje rečeno sestrskim) arhitekturnim birojem.

Tekoči puder sem nametala na faco kot omet. Potrebno je bilo prekriti dva ogromna, kot meteoritska kraterja, globoka podočnjaka. Našla sem lepo večerno obleko, ki je bila na moje neizmerno začudenje tudi oprana. Salonarje sem našla v eni izmed milijon škatel v kleti. Hlačne nogavice še zapakirane, torej skoraj nična možnost, da so nekje raztrgane. Razen lasje – ti so nepostriženi, skodrani in vsak las štrli nekam drugam, še posebej ponosno se držijo pokonci tisti sivi, ki jih ni več tako malo. Nerodno mi je bilo, ker nisem šla k frizerju že 4 mesece. Ampak že v redu, si rečem, bom preživela. Saj vendar vedo, da sem bolj športni tip, da mojo uniformo tvorijo raztrgane, široke kavbojke in razvlečena majica. In ko sem stisnjenih zob v bolečinah, zaradi vsesplošno deformiranih stopal, v salonarjih ponosno odkopitljala do hotela Jägeralpe in stopila med povabljene, sem nemudoma opazila…da izstopam.

Možakarji so se vsaj napravili v srajce. Toda ženske so definitivno tekmovale, katera bo oblekla bolj spran in razvlečen pulover. In sprano in razvlečeno softshell jakno. In jaz bi najraje potegnila iz torbice Perwoll in ga ponudila vsaki posebej.

O tem sem poslušala že premnogokrat – kako malo ženske v nemško govorečih deželah dajo na svoj videz. Vidim tudi po mestih in trgovinah. Tu se nasploh rade oblačijo v bolj športna oblačila dobre kvalitete. Vendar sem vseeno pričakovala, da si vsaj enkrat letno ob silvestrski večerji oblečejo kaj bolj svečanega. Ne, moram potarnati, da so me razočarale in to mene – kot modno nenavdušenko!

Če bi imela s seboj žakelj iz jute, bi se šla nemudoma preobleč. Tako pa sem v vsej sramoti  žvečila medium steak (ki je bil, mimogrede, fantastičen)  in se kmalu zamotila s še boljšimi sladicami in pozabila na modno katastrofo. Njihovo.

5bdb9309ebcb64553c7925968f4ac7c5
Vir: www.pinterest.com
Leave a Reply

